Hos Kollek arbejder vi hele tiden på at gøre det lettere for vores partnere og kunder at styrke sin forretning. Derfor har vi netop lanceret en ny funktion, som giver alle brugere et endnu bedre overblik over deres forbrug og indkøbsmønstre.
Med de nye funktioner får du adgang til dine forbrugsdata og mulighed for at:
1. Se hvad i bruger - og på hvad: Få et klart overblik over jeres forbrug på tværs af alle produktkategorier. Uanset om det er rengøringsartikler, papirvarer, emballage, hygiejneprodukter eller engangsartikler, kan du nu se præcis hvor jeres budget allokeres. Få en dybere forståelse af jeres indkøbsadfærd og forbrugsdata.
2. Få overblik over jeres topkategorier: Identificer hurtigt, hvilke nonfood-kategorier der fylder mest i jeres budget. Dette giver jer en mulighed for at fokusere jeres optimeringsindsats, spotte potentielle besparelser og forbedre jeres økonomistyring inden for områder som f.eks. facility management, hygiejne eller take-away emballage.
3. Eksport af indkøbshistorik: Eksporter jeres indkøbshistorik med et klik, og få det fulde overblik over jeres forbrug, med mulighed for at filtrerer på datoer og produktkategorier.
Det hele er desginet for at give vores brugere og kunder mere indsigt, større gennemsigtighed, et bedre beslutningsgrundlag og tid sparet på administrative opgaver.
Log ind på www.kollek.dk og oplev det nye overblik – vi håber, det bliver et stærkt værktøj i jeres daglige drift!